دستگیری عاملان اخلال در نظم عمومی خرمدشت 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت:۲ تن از عاملان اصلی نزاع و درگیری و اخلال در نظم عمومی منطقه خرمدشت دستگیر شدند. 

سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین ۲ نفر از اراذل و اوباش منطقه خرمدشت با سلاح سرد، بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۴۱ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر از اراذل و اوباش سطح دار منطقه ضمن ایجاد درگیری و قدرت نمایی با قمه، باعث رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی وتخریب اموال خصوصی مردم شده اند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی البرز می گوید: با حضور به موقع گشت پلیس، در همان تحقیقات ابتدایی عاملان اصلی ایجاد نزاع و درگیری شناسایی و در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، افزود: متهمان با توجه به سوابق متعددشان در زمینه اخلال در نظم عمومی، برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

او افزود: وقوع چنین نزاع‌هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس با جدیّت با عاملان آن برخورد خواهد کرد چرا که حفظ آسایش و آرامش شهروندان فهیم البرزی از دغدغه‌های همیشگی ما بوده و هست و با برهم زنندگان و مخلان نظم و امنیت عمومی قویا" و پرتوان به حکم قانون برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.